Sista dagen innan semester

sista dagen på jobbet i morron sen är de 3veckor semester,men vädret känns la inte sådär underbart.
Denna vecka har varit lite knasigt,både jag och preben har jobbat tidigt, vilket betyder att vi åker två bilar till jobbet och att Kotten har varit med, jag går upp 03.20 åker till stallet släpper ut dom sen åker jag till jobbet och preben behöver inte åka innan 03,50..jag är sååå avensjuk =(
Idag har jag inte orkat göra något,verkligen inget.Jo va och fikade med Annci alltid lika roligt.Mycket kaffe och skratt, Näää nu är de dax att sova, ska lägga mej....Såååå skönt =)





Han är jobbet bästa trukförare



Ingen som chef som vågar gå in till Preben ;o)



här är kotten på raggnings runda, undra fall han fick några napp



Sov gott

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0