Torsdag

Är sååå trött efter en ledig dag, känns som de va årsen man va ledig men de va ty bara en vecka sen. Vaknade vid 4 och gav hästarna frukost och kunde INTE somna om.suck va trött man blir.
Så vid 9 åkte jag till lanthandlen och handlade goa frallor och lite lösgodis som jag hade på soffan när jag kollade på film till kl 14,00

Sen kom min bror och hans dotter Clara så vi fikade och lekte med dom nya leksakerna jag köpte. Hon gillade bilen mest,Har gjort allt för hon ska gilla hästar men bilen va så klart bäst. Ungdomar, sen blev de stallet ,halmade och spånade upp boxarna så nu njuter Edgy i halmen.

Nu blir de en tur till stallet igen och natta dom. kanske en liten bild på sömntutan .
Jo Just de, snön regnar bor nu!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0